Karta gwarancyjna
Gwarant - podmiot udzielający gwarancji, czyli spółka pod firmą GunGan sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Bocznej 4/310, NIP: 8992819315, KRS: 0000679280
Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, która nabyła produkt bezpośrednio od Gwaranta.
Serwis – podmiot trzeci współpracujący z Gwarantem
Warunki Gwarancji
- Firma GunGan Sp. z o.o. udziela Kupującym gwarancji prawidłowego działania produktu na okres:
- jednego roku – na produkty z zamkniętym obiegiem powietrza, czyli takie, do których dmuchawa nie musi być na stałe podłączona (np. kule Bumper Ball, kule wodne, baseny wodne),
- dwóch lat na materiał oraz jednego roku na szwy – na produkty ze stałym dopływem powietrza, czyli takie, do których dmuchawa musi być podłączona na stałe (np. dmuchane place zabaw, dmuchane zjeżdżalnie, tory przeszkód itp.),
- na pływające parki wodne - obowiązuje dwuletnia gwarancja.
- na pozostałe produkty, nie mieszczące się w powyższych ramach, np. Archery Tag – obowiązuje roczna gwarancja.
- na nadruki, które są nadrukowane na produktach – obowiązuje roczna gwarancja.
- Wskazany okres gwarancyjny liczony jest od dnia wydania produktu – chyba, że coś innego wynika z treści zawartej umowy.
- Świadczenia gwarancyjne obejmują wyłącznie teren Rzeczpospolitej Polskiej.
- Jeśli w okresie gwarancyjnym wystąpi wada fizyczna produktu powstała z winy producenta, Kupującemu przysługuje prawo do bezpłatnych napraw uszkodzeń.
- Gwarancją NIE są objęte szkody powstałe wskutek:
- uszkodzeń mechanicznych,
- uszkodzeń powstałych podczas transportu i przeładunku produktu,
- niewłaściwego użytkowania produktu, niedbałości Kupującego lub stosowania produktu niezgodnie z instrukcją obsługi albo stosownymi przepisami lub normami,
- uszkodzenia lub wadliwego działania wynikłego na skutek okoliczności niezależnych od Gwaranta lub siły wyższej, w tym m.in. pożaru, powodzi, uderzenia pioruna, innych klęsk żywiołowych (w tym wiatru o sile powyżej 15 węzłów) lub innych nieprzewidzianych wypadków, przepięć w sieci telefonicznej lub energetycznej, nieprawidłowego napięcia zasilającego, podłączenia do nieuziemionego gniazda zasilającego,
- umieszczenia produktu na nierównym terenie lub napełnienia któregokolwiek elementu produktu: (i) innym płynem niż woda lub (ii) wodą powyżej 70% pojemności,
- przekroczenia wartości ciśnienia maksymalnego lub braku użycia urządzeń pompujących zgodnych z instrukcją lub dokumentacją DTR,
- normalnego zużycia produktu,
- przeróbek, zmian, dostrojeń lub napraw dokonanych przez inne podmioty niż wskazany przez Gwaranta Serwis,
- uszkodzeń lub wad powstałych po okresie obowiązywania gwarancji,
- uszkodzeń: D-ringów (uchwytów mocujących atrakcje), schodków, rączek oraz wymiennych ślizgów (dotyczy wszystkich urządzeń dmuchanych).
- Kupujący TRACI Gwarancję w razie:
- dokonania przeróbek, zmian lub dostrojeń przez inne podmioty niż Gwarant, jego podwykonawcy lub wskazany przez Gwaranta Serwis,
- użytkowania produktów w miesiącach listopad-marzec oraz przy spadku temperatury otoczenia poniżej 10o Celsjusza,
- braku odpowiedniego wysuszenia produktu przed jego magazynowaniem,
- braku zapewnienia odpowiedniej warstwy izolującej produkt od podłoża,
- odsprzedaży produktu,
- w przypadku pływających parków wodnych - warunkiem utrzymania gwarancji jest pisemne poinformowanie Gwaranta o dokonanym demontażu pływającego parku wodnego na okres od listopada do marca, do tygodnia od dnia demontażu. Demontaż musi odbyć się poza wskazanym okresem. Dla uniknięcia niejasności, kupujący traci gwarancję w przypadku niepoinformowania oraz w przypadku niezdemontowania parku przed okresem listopad-marzec.
- Gwarancja przysługuje wyłącznie wobec podmiotów, które dokonały zakupu produktu bezpośrednio od Gwaranta. Gwarancja nie rozciąga się na kolejnych nabywców produktu.
- Usługi gwarancyjne świadczone są przez wyznaczony przez Gwaranta Serwis.
- Przed wysłaniem wadliwego produktu trzeba zgłosić awarię Gwarantowi. W tym celu należy:
- udokumentować wady i usterki produktu wraz ze wskazaniem powodu ich powstania,
- wysłać zdjęcia wraz ze szczegółowym opisem problemu technicznego i dowodem zakupu na adres mailowy sklepu,
- zaczekać na rozpatrzenie reklamacji gwarancyjnej przez Gwaranta.
- Gwarant zastrzega sobie uprawnienie do żądania od Kupującego dalszych informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji gwarancyjnej.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Gwarant poinformuje Kupującego o adresie Serwisu, który dokona napraw. Urządzenie należy:
- dostarczyć bezpośrednio do wskazanego przez Gwaranta Serwisu LUB
- wysłać do wskazanego przez Gwaranta Serwisu
- Gwarant zastrzega sobie uprawnienie do jednostronnego wyboru sposobu usunięcia wady, w szczególności jeśli przemawiają za tym względy technologiczne lub techniczne.
- Gwarant ponosi koszt wysyłki (Gwarant osobiście zamówi kuriera do Kupującego. Kupujący nie może bez wiedzy Gwaranta wysłać urządzenia do Gwaranta i Serwisu) w dwie strony jeżeli reklamacja została uznana. W przeciwnym wypadku koszt wysyłki w dwie strony jest pokrywany przez Kupującego.
- Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte przez Gwaranta w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym jednak niż 30 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia produktu do naprawy przez Serwis wskazany przez Gwaranta.
- W przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy, termin naprawy ulega stosownemu wydłużeniu – o czym Gwarant lub Serwis zawiadomi Kupującego.
- W zakresie nieuregulowanym zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego o gwarancji jakości przy sprzedaży.