Tegoroczny sezon eksplodował w ilość zapytań o oferty
W myśl tworzenia prostych i rzeczowych treści przychodzimy z artykułem, który odpowiada na wszystkie najczęściej pojawiające się pytania. Gromadziliśmy Państwa pytania, by finalnie odpowiedzieć na nie zbiorczo. Niniejszą treścią pragniemy przybliżyć Państwu wszelkie zagadnienia związane z użytkowaniem, wynajmem, zakupem i konserwacją atrakcji dmuchanych. Dodatkowo wzbogaciliśmy tekst o pozycje z zakresu e-commerce, tj. pytania, które odnoszą się do funkcjonowania sklepu, sposób zamówień oraz ich obsługa. Mamy nadzieję, że ten artykuł pomoże odnaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania, jakie chcieliby Państwo nam zadać przed lub po zakupie dmuchańca.
W naszej Misji kierujemy się prostym przekazem treści. Jeżeli jednak nie odnajdą Państwo odpowiedzi na pytanie, zachęcamy do kontaktu z nami: kontakt@gungan.pl.
Artykuł podzielono na 6 kategorii: ZAMÓWIENIA, WYSYŁKA, PŁATNOŚĆ, REKLAMACJE I ZWROTY, MOJE KONTO, INFORMACJE O PRODUKCIE.
Czy mam złożyć samemu zamówienie?
Zachęcamy Państwa do składania zamówień samodzielnie na naszej stronie internetowej, poprzez dodanie atrakcji do koszyka i płatności na konto bankowe. Oczywiście istnieje możliwość zakupu poprzez kontakt telefoniczny.
Kiedy zamówienie zostanie do mnie wysłane?
Zamówienie zostanie wysłane (jeśli jest na stanie i została zaksięgowana płatność na naszym koncie) w 1-2 dni roboczych.
Czy mogę odebrać Dmuchańca osobiście?
Tak, nie ma problemu, aby odebrać atrakcje osobiście. Niezbędnym jest uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasz magazyn odbioru mieści się na ulicy Leona Popielskiego 1 , 52-019 Wrocław. Czynne w dni robocze, od 09:00 do 17:00 (magazyn nie prowadzi obsługi Klientów w weekendy)
Co macie atrakcje dostępne od ręki?
Aby uzyskać informacje o aktualnym stanie produktów „od ręki” prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Dział Handlowy przedstawi produkty z kategorii, które Państwa interesują.
Czy montujecie atrakcje?
Tak, istnieje możliwość wykupienia usługi montażu parku wodnego. Wycena usługi odbywa się indywidualnie. Zachęcamy w tej kwestii do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Dział Handlowy przedstawi Państwu zakres cenowy oraz wolne terminy montażu atrakcji.
Jaki jest czas oczekiwania na wysyłkę?
Średni czas oczekiwania na dostarczenie zamówienia (jeśli jest na stanie), to 3-5 dni roboczych od zaksięgowania środków na koncie. W przypadku produktu na zamówienie czas realizacji to 10-14 tygodni (jest to czas dystrybucji do naszego magazynu).
Ile kosztuje wysyłka?
Wysyłka jest przeliczana indywidualnie dla każdego zamówienia, Klient informowany jest o kwocie wysyłki w momencie tworzenia zamówienia również na stronie internetowej w sekcji koszyk oraz telefonicznie przez Dział Handlowy. Różnice w cenach za wysyłkę zależą od wielu czynników, np. rozmiar, waga, ilość.
Czy mogę wybrać samodzielnie firmę kurierską?
Współpracujemy z różnymi firmami kurierskimi, jest możliwość wysyłki wybranym kurierem, jednak jeśli kwota wysyłki będzie droższa niż u wybranego przez nas przewoźnika, Klient zobowiązany jest dopłacić różnicę.
Jak zamówiony towar do mnie przyjdzie?
W przypadku małych atrakcji lub średniej wielkości gabarytów wysyłka odbywa się kurierem. W razie wątpliwości prosimy o telefon lub wiadomość e-mail, poinformujemy o sposobie wysyłki.
Z jakimi firmami kurierskimi współpracujecie?
Posiadamy wiele możliwości wysyłki zakupionych towarów, zawsze wybieramy najlepszą opcję dostawy dla naszego Klienta. Analizujemy ceny rynkowe w dniu sporządzenia protokołu przekazania. Celem takiego działania jest zminimalizowanie kosztów przesyłki.
Czy płatność może być odroczona?
Płatność odroczona dotyczy tylko i wyłącznie Instytucji rządowych.
Czy przyjmujecie zaliczkę?
W naszym systemie przyjmowana płatności posługujemy się nomenklaturą Zadatku.
Dlaczego muszę wpłacić zadatek?
Zadatek jest bezzwrotną formą zapłaty. W przypadku produktu na zamówienie płatność może być rozbita na 2 zadatki. Pierwszy w wysokości 60%, drugi o wartości 40%. Wymagamy uiszczenia zadatku w celu rozpoczęcia procedury kupna-sprzedaży.
Ile mam wpłacić zadatku?
Płatność pierwszej części zadatku 60% powinna nastąpić zgodnie z datą wystawioną na FV proforma.
Kiedy mam dopłacić pozostałą część kwoty?
Pozostała część kwoty w wysokości 40% zadatku powinna zostać uzupełniona dzień przed wysyłką. O wysyłce Dział Handlowy poinformuje Klienta telefonicznie.
Czy macie w ofercie opcje leasingu?
Tak. Proponujemy 3 leasingodawców takich jak: LEASELINK, EFL ORAZ PKO BP.
Czy mogę wziąć leasing jeśli jestem osobą fizyczną?
Nie. Oferta leasingu skierowana jest jedynie do Przedsiębiorców.
Czy po zakupie otrzymam pełną FV?
Tak, oczywiście wystawiamy pełną FV.
Czy indywidualny projekt jest dodatkowo płatny?
Nie. Projekt, to integralna część atrakcji na zamówienie, która zawiera wskazane przez Klienta modyfikacje. Wymagamy wpłaty 10% zadatku w celu rozpoczęcia projektowania indywidualnego dmuchańca.
W jakim czasie reklamacja zostanie rozpatrzona?
Odpowiedź tutaj: https://gungan.pl/content/10-warunki-gwarancji
Jak wygląda procedura zwrotu?
Po ustaleniu zasadności zwrotu z Działem Handlowym Klient wysyła na własny koszt produkt na wskazany przez nas adres. O procedurze zwrotu Klient informowany jest indywidualnie w czasie kontaktu z Działem Handlowym.
Jak zgłosić reklamację?
Reklamacja powinna zostać zgłoszona mailowo ze szczegółowym opisaniem wszelkich kwestionowanych elementów w produkcie. Prosimy o zawarcie w załącznikach zdjęć uszkodzonego elementu.
Ile potrwa naprawa?
Usterki wykryte w okresie gwarancji będą usunięte przez Gwaranta w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym jednak niż 30 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia produktu do naprawy przez Serwis wskazany przez Gwaranta.
Czy mogę samodzielnie naprawić uszkodzenie w dmuchańcu?
Tak. Zachęcamy do samodzielnej naprawy niewielkich uszkodzeń. Do każdego zamówionego dmuchańca Klient otrzymuje w zestawie zapasowe łatki.
Zapomniałem hasła, co zrobić?
Jeśli Klient zapomni hasła, powinien kliknąć „zapomniałem hasło”, na adres mailowy zostanie przesłany link do resetowania hasła.
Gdzie mam się zalogować?
Indywidualne konto Klienta znajduje się w sklepie internetowym www.gungan.pl
Dlaczego nie widzę zamówienia na moim koncie?
Zamówienie powinno być widoczne po wykonaniu wszystkich kroków zakupowych. W razie problemów należy to zgłosić telefonicznie lub mailowo do Działu Handlowego.
Po co mi konto?
Konto jest niezbędne do śledzenia bieżącego zamówienia oraz szybkiej weryfikacji złożonych zamówień (historia zamówień).
Czy mogę kupić bez zakładania konta?
Istnieje możliwość zakupu jako „gość”. Zachęcamy do utworzenia konta Klienta w naszym sklepie. Ułatwia to w przyszłości weryfikację zamówienia i szybkie reagowanie na zgłaszane ewentualne nieprawidłowości.
Z jakiego materiału są wykonane Dmuchańce?
Nasze Dmuchańce są wykonane z materiału PVC najnowszej generacji.
Co jest w zamówionym zestawie?
Klient otrzymuje w zestawie wszystkie niezbędne elementy takie jak: liny, śledzie, karabinki oraz dmuchawę.
Czy dostanę niezbędne dokumenty: atesty albo certyfikaty?
Tak. Po dokonaniu zakupu Klient otrzymuje Atest (Orzeczenie Techniczne) oraz DTR (Dokumentacja Techniczno-Ruchowa). Oba dokumenty potwierdzają zgodność towaru z opisem oraz dopuszczenie do użytku.
Jak czyścić i dbać o Dmuchańca?
Najważniejszym jest bieżące dbanie o Dmuchańca. Warto m.in. spryskać ślizgi środkiem typu „plak”, który zapewni optymalny poślizg i brak tarcia, a w konsekwencji dłuższą żywotność elementu. Istotnym jest również czyszczenie bezpiecznymi środkami typu płyn do szyb, aby dmuchaniec nie był brudny oraz aby nie pojawiła się pleśń. Po zakończonym sezonie, przed złożeniem dmuchaniec musi zostać bardzo dokładnie osuszony. Przechowywanie dmuchańca również wpływa na jego żywotność. Rekomendujemy miejsca suche, pozbawione dostępu do wilgoci, przewiewne.
Czy macie serwis?
Współpracujemy z naszymi zaprzyjaźnionymi serwisami.
Jesteście producentem czy ściągacie towar z Chin?
Jesteśmy producentem, co oznacza, że produkty są transportowane z Chin. Posiadamy 10 lat doświadczenia i 1 fabrykę, z którą współpracujemy, dzięki czemu jakość produktu jest zweryfikowana.
Jaką gwarancje dajecie?
Gwarancja na produkt zależna jest o kategorii, w której się on znajduje. Gwarancja Dmuchańców obejmuje 2 lata na materiał, 1 rok na szwy. W parkach wodnych są to 2 lata na całość produktu. W zestawach typu archery tag, kul wodnych czy bumper ball występuje roczna gwarancja.
Czy mogę zamówić Dmuchańca według własnego projektu?
Tak, istnieje opcja zamówienia dowolnego Dmuchańca, potrzebujemy do tego wszelkich niezbędnych danych takich jak: wymiary, kolorystyka i elementy dodatkowe, które mają być zawarte w projekcie.
Chce kupić dmuchańca na stronie internetowej. Nie podoba mi się kolor produktu, czy mogę zamówić inną wersję kolorystyczną?
Tak, oczywiście jest taka możliwość.
Czego nie obejmuje gwarancja?
Gwarancja nie obejmuje niewłaściwego użytkowania produktu, użytkowania produktu niezgodnie z instrukcją obsługi albo stosownymi przepisami lub normami.
Czy możecie zrobić Dmuchańca z Psim Patrolem lub innym motywem bajkowym (np. postaci z Disney)?
Nie wykonujemy na zamówienie dmuchańców z postaciami i elementami, które ograniczone są prawami autorskimi i licencjami podmiotów zewnętrznych (postacie z kreskówek, bajek). Zastrzegamy także, że nie wykonujemy dmuchańców, które zawierają treści wulgarne, niezgodne z ogólnie przyjętymi zasadami norm społecznych.
Jak przechowywać Dmuchańca?
Dmuchańca należy przechowywać w przystosowanych dla nich pokrowcach oraz suchych warunkach np.: magazyn, które zapewnią trwałość i nie spowodują uszkodzenia atrakcji.
Czy Dmuchaniec zmieści się w moim aucie osobowym?
W przypadku małych Dmuchańców typu mini combo jest to możliwe, jednak należy to ustalić bezpośrednio z Działem Handlowym, który pomoże oszacować potrzebną przestrzeń bagażową na konkretną atrakcję.
Ile waży Dmuchaniec?
Nasze Dmuchańce są rożnorodne. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na zadane pytanie. Każdy produkt posiada Kartę Produktową, w której szczegółowo opisany jest stan techniczny, w tym waga produktu. W razie wątpliwości Dział Handlowy poinformuje o wadze zakupionego towaru. Przedział wagowy Dmuchańców mieści się między 7,5 kg do 450 kg.
Ile osób jest potrzebnych do obsługi Dmuchańca?
Informacje dotyczące obsługi są zawarte w DTR, która zostanie dostarczona wraz z atrakcją.
Jak wysuszyć Dmuchańca?
Dmuchańca należy suszyć na otwartej przestrzeni, dodatkowo warto przetrzeć go szmatką, aby nie pozostały zacieki oraz finalnie odkurzyć.
Co robić w czasie deszczu?
W trakcie deszczu należy jak najszybciej odłączyć dmuchawę zasilającą od prądu oraz przykryć Dmuchańca plandeką zabezpieczającą.
Jaka jest rentowność Dmuchańców? Czy to się opłaca?
Rentowność naszych urządzeń to możliwość zwrotu z inwestycji już po pierwszym sezonie.